Topaz RTP, Pərakəndə Transformasiya Layihəsi

Topaz - Azerinteltek JSC şirkətinin ticarət markasıdır. Azərbaycanın yeganə qanuni lisenziyalı bəhis şirkətidir. Azerinteltek CJSC 2010-cu il yanvarın 19-da, idman bəhis sektorunun investisiya potensialının qiymətləndirilməsi məqsədi ilə qurulub. Azerinteltek şirkətinin ticarət markası Topaz, 2011-ci ildə, Azərbaycanın yeganə qanuni bəhis oyun operatoru kimi fəaliyyət göstərməyə başlayıb.

2013-cü ildə “Azlotoreya” lotoreya məhsullarının satışı ilə yanaşı yarış oyunları başladılıb. 2012-ci ildən başlayaraq, Topaz, Azərbaycan Premyer Liqasının əsas sponsorudur. Hal-hazırda, bütöv Azərbaycan ərazisində, 500-ə yaxın eksklüziv Topaz satış agentləri var.

Topazın yenidən formalaşması və RTP transformasiyası ilə əlaqəli olaraq, biz böyük həcmli işlər gördük:

1. Tədqiqat
Bazar tendensiyalarının, istehlakçı drayverlərinin, maneələrinin və davranışının əsasa alındığı İstifadəçi Kəmiyyəti Təsnifatı və təhlili

2. Agent auditi
Pərakəndə nöqtələrin yoxlanılması və Sahə Yerinə ziyarət, Vizual yoxlama və Operator müsahibəsi

3. Markanın Yenidən Formalaşması
Marka dəyərinin formalaşması, inkişafı və marka platformasının, vizual identifikasiyanın formalaşması

4. Pərakəndə transformasiyanın konsepsiyası, pərakəndə nöqtələrdə Marka Duyğusu və Görünüşü

5. Pərakəndə növlər əsasında pərakəndə konsepsiyanın qaydaları
Qruplaşma, istifadəçi profili və onların davranışının və bəhis ərazisinin təhlili üçün nəzərdə tutulan ziyarətlərin və əsas meyarların qətiyyəti əsasında biz, istehlakçı davranışı təsnifatı hazırladıq və 3 növ Topaz Pərakəndə nöqtələrini təqdim etdik:
 

Pərakəndə Nöqtələrinin Növləri

  • Topaz Ekspress
  • Topaz Klassik
  • Topaz Flaqman Mağazası
  • Topaz Plaginləri

Şəffaflıq, açıqlıq və aydınlığı vurğulayaraq Topazın loqotipi yeniləndi və sadələşdirildi. Biz Uptime Marketinq Agentliyi ilə birgə, diqqətimizi loqo və ümumi marka tərzini əks etdirən əsas marka dəyərləri və drayverlərinə yönəltdik.