Leo Burnett 2019-cu il üçün Cannes Lions proqnozlarını təqdim edir
Ən yaxşı 20 Cannes Lions iddiaçısı yaradıcılığı gerçək insani dəyər ilə örnəkləndirməkdədir.
Dünyaca məşhur Leo Burnett şirkəti sənayenin ən nüfuzlu qlobal mükafatları üçün ən yaxşı 20 namizədini proqnozlaşdıran 32-ci illik Cannes proqnozlarını dərc etdi. 66-cı Beynəlxalq Cannes Lions Yaradıcılıq Festivalı 2019-cu il, 17-21 iyun tarixlərində Fransanın Kann şəhərində keçiriləcək.
İllik Leo Burnett Cannes Proqnozları ac bir “şir”-in qalib olma ehtimalı yüksək olan kampaniyaların proqnozlaşdırılmasında qüsursuz bir dəqiqliyə sahibdir. Artıq 30 ildən çoxdur ki, Cannes proqnozları təqribən 90% dəqiqliyə nail olmuşdur.
Dünyaca məşhur Leo Burnett şirkətinin İdarə Heyətinin sədri və Qlobal Yaradıcılıq Xadimi Mark Tutssel bu ilin siyahısında ardıcıl olaraq 17-ci yerdə qərarlaşmışdır. Tutssel beş dəfə Cannes-dəki jüri prezidenti olaraq xidmət etmiş, 2018-ci ildə açılan ilk Dayanıqlı İnkişaf Məqsədləri Festivalının aşılış mərasimində münsiflər heyətinin sədri olmuş və karyerası boyunca 600-dən çox Cannes Lions qazanmışdır.
"Yaradıcı kommunikasiya mənzərəsi sürətlə inkişaf edir və mükafata layiq görülən bir iş daha çox fərqlidir" - Tutssel deyib. "Bu ilki Cannes Proqnozları insanlarla əlaqə quran, insan duyğularına təsir edən və insanların həyatına dəyər qatan yaradıcı ideyaların əsl qarışıq toxunmuş yorğanıdır. Bizim sənayenin üzərinə düşən ən böyük yük yaradıcılığı insani dəyərlər yaratmaq və insanları irəliyə doğru addım atmağa təşviq etmək üçün istifadə etməkdir ".
İllik Cannes Proqnozları siyahısı qlobal sənaye tendensiyalarını əks etdirən işlərin illik qiymətləndirilməsi əsasında tərtib olunur. Bu il dörd trend ortaya çıxdı.
Ən yaxşı 20 Cannes yarışçısının tam siyahısı:
- Nike “Just Do It ‘Dream Crazy’” // Wieden + Kennedy (Portland, ABŞ)
- Pernod Ricard – Ruavieja “The Time We Have Left” // Leo Burnett (Madrid, İspaniya)
- John Lewis & Partners “The Boy and the Piano” // Adam&eveDDB (London, Böyük Briytaniya)
- Chicken Ramen “Akuma No Kimura” // Dentsu Inc. (Tokyo, Yaponiya)
- Mars Wrigley Confectionary – Skittles “Broadway the Rainbow” // DDB (Çikaqo, ABŞ)
- Amazon Prime “Great Shows Stay With You” // Droga5 (London, Böyük Britaniya)
- Centre Pompidou “Souvenirs de Paris” // Marcel (Paris, Fransa)
- Burger King “Whopper Detour” // FCB (Nyu York, ABŞ)
- Essity “Viva La Vulva” // AMV BBDO (London, Böyük Britaniya)
- The New York Public Library “Insta Novels” // Mother (Nyu York, ABŞ
- HBO “Westworld: The Maze” // 360i (New York, USA)
- Kraft Heinz – Country Time Lemonade “Legal-Ade” // Leo Burnett (Çikaqo, ABŞ)
- Adidas “Billie Jean King Your Shoes” // TBWAChiatDay (Nyu York, ABŞ)
- Shiseido “My Crayon Project” // R/GA (Tokyo, Yaponiya)
- IKEA “Museum of Romanticism” // McCann (Madrid, İspaniya)
- Microsoft Xbox “Football Decoded” // McCann (London, Böyük Britaniya)
- FELGTB “The Hidden Flag” // LOLA MullenLowe (Madrid, İspaniya)
- The New York Times “The Truth Is Worth It” // Droga5 (Nyu York, ABŞ)
- Carlings “adDRESS the Future” // VIRTUE (Kopenhagen, Danimarka)
- Netflix “Narcos The Censor’s Cut” // J. Walter Thompson (Bangkok, Tayland)
Daha ətraflı məlumat üçün: https://leoburnett.com/articles/news/leo-burnett-unveils-2019-cannes-lions-predictions