Leo Burnettin 84-cü İldönümü

Bu gün Leo Burnett ümumdünya yaradıcı cəmiyyətində güclü bir qüvvə olaraq 84-cü ildönümünü qeyd edir. Geridə qoyduğu onilliklər ərzində reklam agentliyinin şəbəkəsi inkişaf etməkdə davam edir: 1935-ci ildə ilk müştərisi olan bir noxud konservası ilə işlədi və onu 84 il sonra Jolly Green kimi bir nəhəng şirkət halına gətirdi.

Agentlik 1950-ci illərdə televiziya reklamını vizual bir vasitə kimi qəbul etməklə bu sahəyə rəhbərlik etdi və 2000-ci ildə Con Vest Salman "Bear Fight" adlı bir canlı veb video reklamını ilk yaradanlardan biri oldu. Və bu gün izləyiciləri ilə məşhurdur,məsələn P&G Həmişə "#LikeAGirl" ictimai hərəkəti, Samsung Gear VRMcDonald'ın 24 saatlıq sevinci, 24 şəhər və 24 saatlıq qlobal əyləncə.

2015-ci ildə Leo Burnett Worldwide şirkətin tarixindəki ən çox Aslan sayını qeyd edən 69 Cannes Lion qazandı. Qalibiyyətlər arasında gender bərabərsizliyini aradan qaldırmaq üçün iki Şüşə Aslanın inaqurasiyası, qlobal yaradıcı mənzərəni yenidən müəyyənləşdirən işi tanıyan bir titan mükafatı və iki Qran Pri var idi. Şəbəkə beynəlxalq ANDY mükafatları, İncəsənət Rejissorlar Klubu, AdFest, Dubai Lynx, International YoungGuns, AWARD Mükafatları və Facebook Studio Mükafatları da daxil olmaqla yeddi əsas qlobal mükafat şousunda "İlin Şəbəkəsi" olaraq tanınıb. Bundan əlavə, heç bir başqa agentliyin ABŞ-da televiziya və rəqəmsal reklam üçün dünyanın ən böyük canlı hadisələrindən biri olan Super Bowl XLIX-də bu qədər çox reklam olmamışdı.

Leo Burnett dünyanın ən məşhur, qiymətli markaları ilə birlikdə, məsələn, Coca-Cola, P&G, Kellogg's, Samsung, McDonald's və Pfizer ilə işləyir. Xatırladaq ki, bu müştərilərin çoxu 1949-cu ildən bəri Kellogg Co, 1952-ci ildən Procter & Gamble və 1973-cü ildən McDonald's kimi agentliklərlə birlikdə onilliklər boyu işləmişdir. Çikaqoda agentlik 1957-ci ildən bəri Allstate və 1988-ci ildən Hallmark kimi müştərilərlə işləmişdir.

Leo Burnett 5 avqust 1935 tarixində Böyük Depressiya dövründə yeni reklam agentliyini açarkən bir qab dolu qırmızı alma ilə ofisi işıqlandırdı. Bir qəzetin köşə yazarı yazdı ki, Burnett küçədə alma satmağı uzun çəkməyəcək. Və indi 80 il sonra bütün 86 ofisdə Leo Burnettin şərəfinə alma səbəti var. Agentlik, həmçinin, mütəmadi olaraq Çikaqodakı Ronald McDonald Evi Xeyriyyəçilərinə təzə alma bağışlayır.

Bu il reklam agentliyi öz yubileyini Çikaqodakı qlobal qərargahda 86 ofisindən 9000-dən çox əməkdaşı ilə birgə qeyd edir.


Mənbə: https://lbbonline.com/news/leo-burnett-celebrates-80th-anniversary-with-moving-speech-when-to-take-my-name-off-the-door/