BTB Bankın Pərakəndə Konsepsiyası
Trade Mark Leo Burnett əlçatan vasitələr və çözümlər istifadə edərək BTB Bankı üçün pərakəndə konsepsiyası hazırladı. Bu vasitələr və çözümlər Bankın bütün pərakəndə nöqrələrinin etibarlı imicinin tanınması üçün istifadə olunur.
Pərakəndə bankçılıq önəmli kommunikasiya kanallarından biridir. Bu layihənin əsas məqsədi bankın mövqeləndirmə prinspiplərini pərakəndə mühitində brendlə təmasın fiziki təcrübəsinə çevirmək idi. Layihənin nəticəsi olaraq, pərakəndə müştərilərlə bankın arasında xüsusi bir əlaqə təcrübəsi təmin edəcək vizual çözümlər törədildi. Bu çözümlər interyerlərin memarlıq dizaynı, tikinti və istehsal sahəsində istinad nöqtəsi olaraq istifadə oluna biləcək təlimat və istiqamətə çevrildi.
Layihənin nəticələri: Dizayn konsepsiyası və sahənin planlaşdırma prinsipləri, pərakəndə sahənin təşkili prinsiplərinin ətraflı təsviri, marşrutlaşdırma (qonaqların yolu və marşrutları), rəng seçimləri, naviqasiya, mebel, avadanlıq üçün tövsiyələr , materiallar, mühit qrafika və qrafik kommunikasiya üçün təlimat.