Pepsi Cherry Kampaniyası

Bizi öz kreativ və dijital bizneslərinə təyin edən, öz sahəsinin ən səmimi innovatorlarından olan Pepsi Azərbaycan ilə birgə iş birliyimizi təqdim etməkdən böyük məmnunluq duyuruq. Agentlik yeni Pepsi Wild Cherry məhsulunun kütləvi dijital və “influencer” kampaniyasını həyata keçirmək üçün məlumatlandırıldı.

Kampaniyaya ümumi baxış

Biz, ümumi əhatə dairəsi 1,8 milyon insan, 6,5 milyon təəsürat və 23 min izləmələr olan uğurlu aktivasiyaya imza atdıq.
0,5% ER ilə FB səhifəsində 2,5 min izləyici artımı

Müxtəlif formatların kombinasiyaları (Şəkil, video, “stories”, “Pre-rolls”, “Canvas”, “Carousel”)
Güclü lokalizasiya: yüksək keyfiyyətli məzmun: 15 min bəyənmə, 940 şərh, 150 paylaşma
Yerləşdirmə: Sosial Media, YouTube, Yerli sayt Formatları – Onlayn Video; Ödənişli Paylaşımlar, “Stories”, “Canvas”, “Carousel”, Bannerlər, Bloggerlərin Dəstəyi.

Nəticə olaraq, brendin ilk istehsal xətti iki həftə içində satıldı.